dimecres, 5 de setembre del 2007

Home de Color! : El conte dels dimecres

Fa una estona que hem finalitzat l'hora del conte amb els xiquets i xiquetes de la Biblioteca. Com cada setmana puntuals amb la seva activitat preferida, han vingut a escoltar un nou conte i ha realitzar les activitats que els hi proposem.

El conte d'avui : "Home de color"
Jo, home de color quan vaig néixer era negre.
Vaig créixer sent negre.
Si prenc el sol,o tinc por, o estic malalt, segueixo sent negre.
Mentre que tu home blanc, vas néixer de color rosa,
si prens el sol et poses vermell,
si tens fred et tornes blau,
i si estàs malalt et poses groc .

¿I tu em dius a mi home de color?
Malgrat que la pell negra també té diferents pigmentacions, aquest llibre posa de manifest que blanc i negre són en definitiva colors, així doncs tots som homes de color.




Pares, mares, avis i nens hem escoltat el conte. I mireu quins dibuixos hem fet!